VOLT 2. nap = Internet Friends

A VOLT Fesztivál hivatalosan 2. napja számomra vonatozással, államvizsgázással és megint csak vonatozással telt. El kell mondanom, hogy eltekintve attól, hogy mikor 9-kor leszálltam Budapesten a vonatról alig láttam az álmosságtól, a pár órával korábbi bulizás abszolút ellazított, így az államvizsgán nem nagyon izgultam már. Amúgy sikerült, csak hosszas várakozás előzte meg az eredményhírdetést, én meg már nagyon mentem volna vissza Sopronba...

Végül este 9-re értem a kempingbe, 10-kor már indultunk a többiekkel bulizni - akik aznap elmentek a Fertő-tóhoz aludni :). Sajnos aznap a Subscriberól, a Quimbyről is lemaradtam, viszont amíg a többiek a Hurts-on voltak, én megnéztem a Compact Discot. 23.30-kor pedig végre elérkezett a nagy pillanat, amire már hónapok óta vártam, vártunk, a Nagyszínpadon ugyanis a Knife Party szolgáltatta a jó hangulathoz elengedhetetlen zenét. Mondjuk azt, hogy az első óra felejtős volt, az utolsó fél órában viszont éles volt a kés és végül máglyára került az a bizonyos százlábú is. Egy jó tanács a Knife Partyval kapcsolatban: eszetekbe ne jusson blokkolni őket a Facebookon! 

Knife Party után egyöntetűen úgy döntött a társaság, hogy a buli aznapra ennyi volt, és a maradék energiát inkább a következő napra tartogatjuk, így 2-kor már mindenki bevonult a sátrába. Pedig Dj Fresh bulija nagyon jó lehetett, mert az éjszaka közepén arra ébredtem, hogy mindenki azt üvölti a Petőfi Színpad felől, hogy DJ FRESH! A zene amúgy hajnali 6-ig szólt minden nap és a színpadoktól távol is nagyon jól lehetett hallani, illetve én nagyon jól aludtam rajta.

Volt 3. nap = Boldogság, Te kurva

BeFunky_SDC15019.jpg.jpgA Nap megint korán ébresztett bennünket, így volt idő arra, hogy a napi program előtt ellátogassunk a soproni Tesco kínai éttermébe ebédelni. A többiek úgy döntöttek, még sziesztáznak egyet, én viszont kíváncsi voltam eurovíziós ByeAlex-ünkre. Jobb volt, mint vártam. Természetesen elhangzott a Kedvesem is, a záródal pedig egy új nóta volt, amit még fel sem vettem, de érdemes lesz rá figyelni. Az Elvis(z) ugyanis egy rockosabb stílust képvisel majd, szóval úgy néz ki, hogy lehet majd örülni a "húslevesnek".

A délután további részében kollektív semmittevés következett a tűző napon, úgyhogy pénteken már szép piros volt a bőröm. Mint mondtam, lent a völgyben is tökéletesen lehetett hallani, mi folyik a színpadoknál, így bár nem terveztem, végül kedvet kaptam az Óriás koncertjéhez. Tényleg nagyon meleg volt ekkor - bár Sopronban azért szerencsénkre mindig fújt a szél -, de akkor is kevesen ácsorogtak a Nagyszínpad előtt. Az Óriás dobosa meg is jegyezte, hogy köszönik a bizalmat a szervezőknek, hogy a Nagyszínpadon játszhatnak, idézem "kurvára megtisztelő". Azt hiszem ez a mondata nem épp az őszinte örömét tükrözte... Főleg azért nem, mert az utánuk fellépő Supernem bizony hatalmas tömeget vonzott.

Az esti program előtt még megnéztük a Showder Klub-os Dombóvári István fellépését is, aki élőben is olyan vicces volt, mint a tévében, egypáran azonban megjegyezték, hogy sokkal alacsonyabb :). 20.00-kor aztán végre eljött a pillanat, amit már annyira vártam. Akár az atyaúristen is játszhatott volna felőlem a nagy színpadokon (bár ha az az Arctic Monkey, akkor lehet sírva fakadok), akkor is a Port.hu-t választom, ahol az Esti Kornél lépett fel. (Hallottam utána, hogy így a VOLT legjobb koncertjét, a Papa Roach-ot hagytam ki, de a hivatalos infok szerint az énekes maga kérte, hogy jövőre is hívják meg. Szóval majd bepótlóm :D.) Az alternatív/indie rockot játszó banda nemrég esett át egy frontember váltáson, így hiába szerepeltek korábban már nagyszínpadon is a Szigeten a Kispál és a Borz előtt, most csak egy ici-pici helyiség jutott nekik. De nem is az számít, mekkora a színpad, hanem, hogy azon milyen zene szólt. Az pedig a szívemhez legközelebb álló volt.

Ezután eléggé felpörögtek az események. Esti Kornél után rohantam a Roadra, aminek már csak a végére értem oda. Aztán úgy döntöttem, hogy látnom kell a Billy Talentet is, hiába nem hallottam róluk már évek óta, azért korábban meghatározó volt a zenéjük az életemben. Hát az, hogy nem bántam meg, nem kifejezés!!! Azt hittem az Esti Kornél zenéjébe vagyok szerelmes, de a nap végére Ben Kowalewicz-be, a Billy Talent frontemberébe lettem az :)! Persze nem kell ezt komolyan venni, de tényleg nagy hatással volt rám a fickó. Még akkor is, ha a pálinkát nem bírja... Megkérdezte ugyanis tőlünk, hogy tudjuk-e mit nem szeret Magyarországon? Erre pedig az volt a válasza, hogy a pálinkát, mert totál kiüti és szerinte ez az ördög vizelete. Innen üzenném kedves Ben, hogy az ördög ezek szerint nemcsak a válladra ült az éjféli misén, de egészen az agyadig hatolt! Amúgy mondanom sem kell, hogy a tömeg egy emberként skandálta a Pálinka szót a Billy Talent helyett :)! Na de ettől még ők adták az egyik legjobb koncertet a VOLT-on!

Futásból állt az életem pénteken (is) a VOLT-on, ugyanis Billy Talent után ismét vissza a GDF Suez-hez, hogy még a Kiscsillagból is lássak valamit. Hát valamit láttam, épp a végét. Ezután már a többiekkel együtt átmentünk a Nagyszínpadhoz, ahol Martin Solveig DJ-Set-je volt hallható. Elég jó kis bulit összedobott a Hello által ismerté vált francia DJ, aki a végén még a közönség közé is lejött, hogy minél jobb videókat készíthessen saját maga részére. Ekkora már nem kicsit voltunk fáradtak, de még csak ezután lépett a Petőfi Színpadra az Irie Maffia. Mondanom sem kell, hogy Magyarország egyik legnépszerűbb zenekarának fellépésén óriási tömeg volt. Nagyon minőség, ennyi. Ez a pár sor pedig tökéletesen jellemzi az Irie Maffiát:

Míg a zene zeng
és amíg szívből jő
Addig lesz bennünk ez az őserő
Ha tettre mindig készen állunk
És napról napra haladunk, de meg nem állunk
Élj és hagyjál élni! (give love, give love, give love)
Mert együtt szállunk, érzünk, játszunk, ugrálunk, kiáltsuk... hogy a zene zeng, zene zeng!

 Az este aztán Sven Väth-el zárult hajnali 3-kor és azt hiszem rá is aludtam el. Csak azt nem tudtam, hogy kelek fel másnap, mert az égési sérülésen kívül a karomat már nem nagyon tudtam felemelni, a lábaim pedig alig vittek. És ekkor még vissza volt Ákos koncertje... VOLT én így szeretlek :D!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ginandjuice.blog.hu/api/trackback/id/tr565397939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása